Dygnar

Som skrivet, det blir en jobbig jävla dag/kväll framför mig. Har redan ont i huvudet och jag har bara varit vaken i ca 15 timmar. Christian sover som en klubbad säl med brillor och jag måste bara verkligen jävlas med honom snart. Han sa att han ville ha dricka, det ska han få. Men han må följa med till Ica och det lär han inte bli glad över.

Har sådana övertrötta funderingar också som jag känner mig tvungen att dela med mig av.


Dagen kommer då ni kommer att tänka "Fyfan vad fult med Onepiece, vad tänkte jag på när jag gick runt med den på stan? :S" Och "UGGS!!! Du det var inte igår, minns när jag tyckte att jag var så modemedvetet whitetrash." Den kommer att komma, det måste den göra. Jag menar, vem fan vill se ut som Amos Slade egentligen? De må vara sköna, men det är inget man visar. Som med stora bomullstrosor ungefär.

Nu ska jag försöka att väcka monsterChristian.

Kommentarer
Postat av: Snövit

Alltså UGGs är acceptabelt om man typ reser eller bakis pallrar sig till Ica ungefär... Inte i "Hej-kolla-vad-stylish-jag-är" syfte... One-piece är inte acceptabelt att överhuvudtaget gå utanför dörren i. Om man inte ska på maskerad utklädd till bäbis :D

2011-03-24 @ 13:30:57
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0