Kassler

Tärda saker som hänt.

1. Min BH har gått sönder och försöker att punktera mitt högra bröst underifrån.

2. Jag har tvingats till en dag med städ och disk.

3. Jag har inte råd med en ny BH (varför går alla sönder till slut???)


Jag har i alla fall halvstädat. Det ser relativt städat ut men egentligen har jag bara plockat bort en massa skit från golv och bord och bäddat sängen. Bara det ligger 1 t-shirt, 2 par strumpor och en sax på golvet så ser det stökigt ut. BLÄÄÄ!!! Jag ooorkar inteee! Och vad får jag att äta idag då? JO! KASSLER!! Vem fan vill äta kassler?? Förutom Adam då.

Kommentarer
Postat av: Nune

Jag tycker kassler är gott. Det är en riktigt köttig bit, så att säga.

2011-03-11 @ 23:25:08
URL: http://negativecreep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0