Jorden och grejer

Kan inte bara samhället sluta att prata om att jorden ska gå under hela tiden! Nu ska den tydligen gå under på Lördag igen. Jag hatar alla dessa teorier! Jag vill inte veta när folk tror att man ska dö! Jag ska nämligen aldrig göra det. Obehagligt!

Snart ska jag på Framsteget och jag vill inte. Så sjukt jobbigt att sitta i den där datasalen och försöka jobba när folk pratar, skriker, skrattar och dunkar musik ur de 3 värdelösa hörlurarna som finns. Det går muppiga människor där i år igen. Vill slippa tvingas umgås med muppar, de tär på krafterna.

Nu ska jag logga in på Timråbo och hoppas att jag fått lägenheten. Det är bara jag som varit och kollat på den och det är bara jag som visat intresse. Gick tom till Timråbos kontor och lämnade ytterligare information och sa att jag verkligen, verkligen ville ha den. Hoppas att hon som har hand om lägenheterna är frisk idag så att hon kan acceptera min förfrågan att bo där.

Kommentarer
Postat av: idapida i det gröna

logiskt att röka och snusa om du inte vill dö, uhhhh!!!

2011-05-19 @ 10:21:24
Postat av: m3lind4

Jorden går under 1993, hände det? Nej

Jorden går under 2000, hände det?, Nej

Jorden går under 2005, hände det?, Nej

Så varför tro på 21 Maj och 2011...........

det är ren bullshit!

2011-05-20 @ 08:17:41
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0