Lunchrast

Sitter hemma och skall snart inta föda i form av blodpudding. Hur kan man inte älska de blodiga och perfekta rundlarna?

Pappa ska ta ledigt idag eller om det var imorgon så att vi kan skriva på hyreskontraket. Det är ju meningen att jag ska flytta in på Onsdag. Har kommit på att jag faktiskt kan göra en massa saker om jag bor själv. Tex, sjunga högt (ingen vill höra min hemska sångröst), bjuda hem diverse kreatur så som Bobba.

Var nyss och kollade till puddingarna. Plattan började brinna lite smått! Hahahaha! Det har jag aldrig varit med om innan och då har jag bott med smutsiga människor som inte kan göra rent plattorna. Det var ett litet smuts eller något som flammade upp. Mycket intressant och givande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0