Elaka tankar

Varje gång jag ser någon ful karl/brud som är ute och går med sin hund så tänker jag alltid "Vem är det som är ute och går med vem egentligen" och hånler i mitt inre.

Jag tror att jag alltid kommer att vara lika bitter. Jag kan se skönheten i saker men det är oftast aldrig saker som någon annan finner vackra. Jag vill spy på par som är puttinuttiga. Detta gäller självklart inte de människor jag älskar och vill väl. De som jag vet haft det väldigt jobbigt men klarat sig ur det och funnit någon de kan älska. 

Jag tror faktiskt att jag aldrig kommer att hitta någon igen. Inte någon äkta. Jag kommer att drömma och vara naiv om saken men det kommer nog aldrig att hända. Jag blir nog aldrig den som uppdaterar sin facebook status med "Nu ska jag och karln intaga alkohol och sedan dra ut och röja" utan jag kommer nog alltid att vara den som läser dessa statusar och längtar efter att få ha någon att hålla om när jag kommer hem.

Jag får lov att vara bitter. Karln jag älskade har slutat prata med mig. Han önskade mig ett bra liv och skrev att han hoppades att vi skulle ses någon gång igen. Mer än det var inte avskedet.. men vad kan man förvänta sig av karlar. Jag var nog bara en förbrukningsvara med väldigt kort utgångsdatum för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0