Ryssar, morphing och makaroner med ost.

Drömde att jag var med i en film som hette i stil med "Lost boys" eller liknande, men det var inte den riktiga filmen. Det var jag och en massa karlar bara. Vi skulle joina någon slags armé och när vi kom dit så blev någon skjuten eftersom han verkade för vek. Alla hade stjärnor på bröstet och intagningsmannen (en stor svart man) i armén kastade iväg min och jag hämtade den. Han var inte säker på om jag var kompatibel till att gå med dem. Men det var människor eller saker som jagade mig så han skulle hjälpa mig att fly.

Vi gick i en lång gränd med massor av folk. Vi kom till ett hörn där det var en stege upp men det var brädor igenspikade så vi försökte lossa på dem. Då kom supervisorn eller vad fan det heter och hon tänkte nästan mörda oss. Då såg vi en gigantisk skugga på väggen av ett t-rex skelett. Vi såg det äta av människor. Människor sprängdes och förvandlades till stora kryp av olika slag. Vi fick loss brädorna och flydde. För att fly var vi tvugna att grabba tag i kryp som satt fast på sluttningen vi gick upp för. 

När vi kom upp så hade vi några blobbar av grön gegga på oss. Jag hade på benen och ena benet blev askort och så fick jag en skrumpen, kort, böjd fot. Andra benet blev till någon slags flodhästben. Jag hade även på ryggen och på huvudet. Jag fick vingar, stjärtfjädrar och ugglehuvud. Jag minns inte vad min kompis blev till.

Sedan var jag och fler människor jag inte har någon aning om vilka det är i ett hus. Vi försökte fly från alla monster och överleva. Det var några vi misste på vägen. De åt makaroner med ost och en blev en gigantisk släde med tomtehuvud och bjällror och skit. Den andra blev något jag inte minns. Men vi lastade honom på släden och så åkte de iväg eftersom de hade tröttnat på att försöka överleva. De sket i om de blev bitna av någon/något.

Det var en fet, hårig karl som kom ner och visade kuken. Jag skrattade som fan och härmade hans kuk genom att sätta min tumme i skrevet och låtsas att det var min kuk. Den var typ lika stor som hans näsa. 

Ett tag så gav alla upp och åt av varandra och diverse födoämnen. Någon blev typ en självlysande blobb. Jag blev Elise från League of Legends och jag blev stunnad av någon som blev Skarner liknande. Jag kunde inte skjuta mitt rep som hon tydligen hade i drömmen. Jag lyckades fly genom att förvandla mig till en spindel, jag kunde klättra på väggar men inte på glas. 

Jag blev utelåst av någon anledning och hon där inne hade spikat igen alltihop så jag försökte hitta en väg att komma in. Det var plankor överallt och två karlar som försökte komma in till huset för att äta oss. Det låg plankor framför huset som de använde på baksidan för att på något konstigt sätt komma upp på taket och in genom huset. Jag fick springa runt huset medans de samlade brädor. De skulle gå iväg och hämta något och jag låg bara där, stilla. Vågade inte röra mig. Tjejen i huset virade ner ett grönt glaspärlerep till mig, jag tog tag i det.

Vi var några stycken och vi flydde till ett stort is slott. Det var ryssar där inne och de var inte smittade av något. De kastade ut ett ankarliknande sak, en sån man ser i filmer när de ska klättra över väggar. De träffade en asiatisk tjej vi hade med och hon dog.

När vi kom in dit så blev vi stuckna av en spruta. Vi förvandlades till gulliga, tecknade pandor med frågetecken över våra huvuden. Vi drog en släde genom ett land. Sedan gick jag och mitt gäng pandor till ett hus där det satt riktigt folk. De lyssnade på radion och så blev det Queen. De sa "Nej.. inte igen" och så bytte de till reklam och tyckte att det var asbra att lyssna på och sjunga och prata till. 

Då insåg jag att något var fel. Att ryssarna gjorde experiment med oss. Sedan gick jag vidare och kunde knappt andas. Vaknade och var sjukt täppt i näsan. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0